Οι φίλοι της Κατερίνας Αγγελάκη-Ρουκ διοργανώνουν τη Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2020 και ώρα 8 μ.μ. ένα ξεχωριστό αφιέρωμα για να τιμήσουν τη μνήμη της σπουδαίας ποιήτριας. Θα μιλήσουν οι: Γιάννης Αντιόχου, Ευτυχία Παναγιώτου, Σίσσυ Παπαθανασίου, Τίτος Πατρίκιος, Θέμης Ροδαμίτης, Ντίνος Σιώτης, Αλέξης Σταμάτης, Φωτεινή Τσαλίκογλου. Θα διαβάσουν: Θέατρο: Μπέττυ Αρβανίτη, Ρένη Πιττακή Ποίηση: Καρυοφυλλιά Καραμπέτη, Μαρία Κεχαγιόγλου, Εύα Σιμάτου, Σμαράγδα Σμυρναίου