Το λογοτεχνικό περιοδικό «Διάσελο» γιορτάζει και σας προσκαλεί σε μια ξεχωριστή βραδιά την Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2022 και ώρα 7.30 μ.μ. στην ταράτσα του «Ολυμπιάς». Τιμώμενοι όλοι οι συνεργάτες του περιοδικού από το πρώτο τεύχος. Μία αφορμή για συνάντηση στο κλεινόν άστυ και ευκαιρία για ξεφάντωμα! Η εταιρεία υψηλής γαστρονομίας «De gustibus» προσφέρει τα γευστικά προϊόντα της ενώ τα εδέσματα επιμελείται ο σεφ του «Ολυμπιάς» Γιώργος Ηλιού και την μουσική επιμέλεια της βραδιάς έχει ο Μηνάς Ντοκάκης. Το «Διάσελο» εκδίδεται στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Βωβούσας, από την land+water σε συνεργασία με τις Εκδόσεις Καστανιώτη, σε επιμέλεια του Νίκου Χρυσού ενώ την καλλιτεχνική επιμέλεια έχει ο Γιάννης Καρλόπουλος. Είναι παράδειγμα συνέργειας και συνεργασίας και έχει σαν στόχο την διατήρηση των ελληνικών βουνών και την αειφορική ανάπτυξη της Βόρειας Πίνδου. Πάρτε τα βουνά προσωπικά! Και στην Αθήνα. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Αν προκριθεί η Ελλάδα στα ημιτελικά του Ευρωπαϊκού, μπορεί να δούμε και μπάσκετ!!